dilluns, 18 d’abril del 2016

UNA ALEGRIA LITERARIA PER SANT JORDI

Aquest Sant Jordi “Nova Casa Editorial” treu a la llum “EXPERIÈNCIES DE VIATGE”, 51 vivències de 44 autors ; jo he participat en aquest projecte literari amb un relat.
La presentació serà a l'Auditori de la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona ( plaça de Lesseps, 20-22) el dia 22 d'abril de 18.15 a 19.45 h

Quan tingui el llibre entre les meves mans, l'ensumaré, el miraré, el sentiré ...i m'escriuré una dedicatoria a mi mateixa.


Un viaje se vive tres veces: cuando lo soñamos, cuando lo vivimos y cuando lo recordamos … Y siempre con mi mejor compañero.
Un viatge es viu tres vegades: quan el somiem, quan el vivim i quan ho recordem... I sempre amb el meu company.





Tinc ja el llibre "Experiències de viatges" a les meves mans i em fa  una il.lusió enorme. També m'ha encantat participar en la seva presentació i poder compartir amb un munt d'escriptors viatgers tantes reflexions, anècdotes, idees, consells ... Moltes gràcies a Nova Casa Editorial per la feina ben feta !!!!








POTSER ET POT INTERESAR